RINCÓN NATURAL Ó NORTE DE GALICIA

Unha sociedade que decide organizarse sen unha ética mínima, altruísta e respetuosa coa natureza, está trazando o camiño da súa propia autodestrucción.

Leonardo Boff

segunda-feira, 19 de novembro de 2012

Familia Pieridae

Subfamilia Dismorphiinae
Tribu Leptideini
Genus Leptidea
Leptidea sinapis
Subfamilia Coliadinae
Tribus Coliadini
Genus Colias
Colias crocea
Colias crocea f. helice.
Tribu Rhodocerini
Genus Gonepteryx
Gonepteryx rhamni

Subfamilia Pierinae
Tribu Pierini
Genus Pieris 

Pieris brassicae
Pieris napi
Pieris rapae 
Genus Pontia
Pontia daplidice
Fotografía cedida por Rafael López Loureiro (Ao noroeste do Noroeste)

Tribu Anthocharini  
Genus Anthocharis
Anthocharis cardamines
 Rafael López Loureiro (Ao noroeste do Noroeste)
Fotografía cedida por Rafael López Loureiro (Ao noroeste do Noroeste)


5 comentários:

  1. Imola imdo, meu...

    ...no meu computador non aparecen nen a pontia nen a antocharis...

    ...se non hai imaxes, (pro sería raro, vanse deixando ver) eu teño de ámbalas dúas..por se fixeran falla.

    Apertiñas.

    A mandare.

    ResponderEliminar
  2. Que tal Rafa, non te preocupes que non é culpa do teu computador, jeje. as imaxes faltan de veras, o caso e que as poucas fotos que tiña da Pontia desapareceron xunto con outras por arte de maxia do meu disco duro(xa che dixen que era un desastre) sen embargo no caso de anthocharis non teño fotos, aínda que a observei en varias ocasios por Ortiqueira non a puiden retratar, e por desgracia polo Barqueiro é unha especie escasa e vense moi poucos exemplares alá donde medra a súa planta nutricia. Así é que se queres mandarme esas fotos para poder ilustralas estaría unha vez máis moi agradecido.

    Unha aperta Rafa.

    ResponderEliminar
  3. Ía decir o mesmo que Rafael. Se precisas unha mostra faino saber, son sureñas mas galegas no mesmo.
    Unha aperta
    Xisbe (Xosé Rodríguez)

    ResponderEliminar
  4. Que tal Xosé. Pois moi agradecido, xa aceptei a oferta de Rafa para que me mande esas fotos, pero de todos xeitos moitas gracias, así da gusto. unha aperta meu.

    ResponderEliminar
  5. Boas Toñito...moi boa idea a de poñer esas notas informativas de avistamentos variados pola bisbarra...o do rorcual xa me vai soando, hai uns días un amriñeiro contoume que miraro varias moi de perto das lanchas que andaban a pescar na baixa que chaman o Bermeo, a unhas 8 millas da costá...e no verán pasado andaron, non sei se rorcuais, pola entrada da ría de Cedeira...

    ...pois iso que moi boa idea a de ofrecer esas informaciós puntuais... ao que lle teño ganas é o lapón que no retratei na vida...

    Unha aperta.

    ResponderEliminar